21 cze 2016

Historyczny post! - "Co?" i "Jak?" Przedstawienie oraz plany wobec blogu.

 Witam! Oficjalnie zaczynam swą przygodę z blogowaniem! Do rozpoczęcia swojego "publicznego pamiętnika" zachęciła pewna osoba (której to tożsamości nie zdradzę, wybaczcie!), być może to czytasz, być może wiesz, że to o Ciebie chodzi. Tak czy siak serdecznie pozdrawiam! Pomysł padł dość spontanicznie, podczas typowej dla nas rozmowy, moja rozmówczyni rozbawiona moją puentą w pewnej sprawie stwierdziła, że powinienem coś zrobić, aby więcej ludzi mogło usłyszeć moje teksty, więc o to jestem, co prawda pomysł realizuję połowicznie, w planach nie ma, aby ktoś stąd mnie usłyszał. Ani tym bardziej zobaczył.
 Tyle tytułem "trochę" przydługiego wstępu. Przewodnim tematem "popełnionego", przezeń niżej podpisanego, bloga będą... moje przemyślenia. Tak, stwierdzenie "publiczny pamiętniczek" jest nieprzypadkowe, oraz dużo bardziej dosłowne niż mogłoby się zdawać. Chcę z tego miejsca zaznaczyć, iż nie będzie to blog pod tytułem "gorzkie żale" tylko faktycznie moim zamierzeniem jest opisywanie rzeczy, które zobaczę, oraz przemyśleń na temat tychże spisywać tutaj, dzielić się nimi. Jak każdy chyba, myślę czasem o (przepraszam za wyrażenie) pierdołach, lecz postaram się spisywać tutaj rzeczy jak najbardziej treściwe. Będę dzielił się z wami (jeśli ktokolwiek będzie tu tracił czas na czytanie moich wypocin), sytuacjami, zjawiskami, które w moim codziennym życiu mnie zastanawiają, frapują. Przyszłą tematykę stanowić będą głównie tematy związane z psychiką ludzką oraz zachowaniami socjalnymi, choć nierzadko zahaczał będę o ekonomię czy nawet niezbyt lubiany temat, jakim jest polityka.
 Posty mam nadzieję będą pojawiać się raz w tygodniu. Treści będą przedstawiane głównie mojego punktu widzenia, gdyż nie chcę kłopotać, wciągać w "popełnionego" (przez niżej podpisanego) bloga. Mojego, czyli osoby na ten moment przed 20 (ile dokładnie zdradzać nie będę). Jeśli ktoś trafił tu jakimś przypadkiem, oraz dotrwał do tego momentu, niech się nie zraża! Mimo tego, iż jestem jakby na to nie patrzeć młody (niektórzy zapewne nazwaliby mnie "szczylem") tak już jakoś mam, iż dużo lepiej rozmawia mi się z osobami sporo ode mnie starszymi (30-40 lat). Posiadam również dosyć specyficzne spojrzenie na świat, wiec, jeśli nie przeszkadza Wam, moim (być może wyimaginowany) czytelnikom mój wiek, oraz styl jak i poprawność językowa ("Polska język trudna język) a szukacie innego spojrzenia na świat możemy się dogadać.
 Jak wcześniej zaznaczyłem, jest to sam początek mojej przygody z blogowaniem (wcześniej we wszelkich pracach pisemnych skupiałem się całkowicie na treści, formę pozostawiając samą sobie), więc wszelkie rady, wskazówki, uwagi oraz konstruktywna krytyka są jak najbardziej mile widziane. Więc zapraszam Was po raz kolejny bardzo serdecznie do zapoznania się z moją twórczością (
A.k.a. wypocinami)!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz